آپلود عکس

آپلود عکس آرشیو خرداد ماه 1399

جزوه برتر اموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته.

۲۰۷ بازديد
جزوه کامل اعم از گرامر لغت و جملات روزمره برای یادگیری هرچه بیشتر زبان
دسته بندی زبان های خارجی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2556 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 533
جزوه برتر اموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

فروشنده فایل

کد کاربری 19357
 
 

مطمئنا شما هم راه ها وکلاس های زیادی برای یادگیری زبان صرف کرده و وقت زیادی برای یادگیری این زبان گذاشته اید . اما موفقیت چشمگیری حاصل نشده است .

جزوه ای که پیش روی شماست کتابی کامل با شیوه ای متفاوت از کتاب های اموزشی دیگر هست که هیچ گونه عذری برای یادگیری زبان ندارد.

این کتاب با جای دادن زیادی از جملات روزمره که در جا به جای زندگی افراد نقش دارد زبان انگلیسی را به شما اموزش می دهد.

امیدوارم با کتاب پیش رو و با عنایت خداوند منان گام تازه ای در یادگیری این زبان برداشته و موفق شوید.

اموزش زبان برنامه نویسی c.

۱۶۰ بازديد
ربان c زبانی مرجع است که با آموختن آن و نوشت برنامه می توانید به یک درآمد خوب برسید
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 11598 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 257
اموزش زبان برنامه نویسی c

فروشنده فایل

کد کاربری 14645
 
 

ربان c زبانی مرجع است که با آموختن آن و نوشت برنامه می توانید به یک درآمد خوب برسید

کتاب کسب درامد با تولیدات محصولات اموزشی دانلودی.

۱۶۳ بازديد
کتاب کسب درامد با تولید محصولات اموزشی دانلودی
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 764 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
کتاب کسب درامد با تولیدات محصولات اموزشی دانلودی

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
 
 

کتاب کسب درامد با تولید محصولات اموزشی دانلودی/99 صفحه/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"

کتاب اموزش لینک بیلدینگ.

۱۴۲ بازديد
کتاب اموزش لینک بیلدینگ
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 3640 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
کتاب اموزش لینک بیلدینگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
 
 

کتاب اموزش لینک بیلدینگ/99 صفحه/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم" با تشکر"

کتاب اموزش سئو و بهینه سازی سایت.

۱۶۴ بازديد
کتاب اموزش سئو و بهینه سازی سایت
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 576 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
کتاب اموزش سئو و بهینه سازی سایت

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
 
 

کتاب اموزش سئو و بهینه سازی سایت/17 صفحه/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"

دانلود نرم افزا magic برای طراحی مدارات مجتمع الکترونیک همراه با اموزش نصب و راه اندازی

۱۶۱ بازديد
نرم افزا magic برای طراحی مدارات مجتمع الکترونیک همراه با اموزش نصب و راه اندازی

نرم افزا magic جهت طراحی مدارات مجتمع الکترونیک همراه با اموزش نصب و راه اندازی در محیط ویندوز

دانلود نرم افزا magic برای طراحی مدارات مجتمع الکترونیک همراه با اموزش نصب و راه اندازی

اموزش نصب و راه اندازی نرم افزا magic در ویندوز
 نرم افزا magic  
 نصب نرم افزا magic در محیط ویندوز
magic 
magic برای ویندوز
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل rar
حجم فایل 26897 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

نرم افزا magic  برای طراحی مدارات مجتمع الکترونیک بکار میرود که یکی از مهم ترین نرم افزارهای رشته برق میباشد.

در این فایل ما علاوه بر نرم افزار magic برای محیط ویندوز ، اموزش نصب ان را هم قرار دادیم تا در موقع نصب و راه اندازی با مشکل مواجه نشوید.

با ارزوی موفقیت و کامیابی.

دانلود نرم افزا magic برای طراحی مدارات مجتمع الکترونیک همراه با اموزش نصب و راه اندازی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

۱۵۰ بازديد
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری 
پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 90 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

هرقلیطوس (هراکلیتوس)

 وی از بزرگان حکمای باستان و از اهل افسیوس است. هرقلیطوس جهان را به رودی تشبیه می­کند که همواره روان است و هر لحظه مانند لحظه­ی دیگر نیست. وی معتقد است که نسبت به هیچ چیز نمی­توان گفت می­باشد بلکه باید گفت می­شود و شدن نتیجه­ی کشمکش اضداد است؛ از این­روی هرقلیطوس جنگ در عالم را ضروری می­داند و از طرفی معتقد است که باید حد تعادل و تناسب رعایت شود. یعنی به زعم هرقلیطوس عدالت، اعتدال است و بی­عدالتی خروج از حد اعتدال. چنان­که به جدّ معتقد است اگر چیزی از حد اعتدال بیرون شد، عدل عالم او را به مقام خود بر می­گرداند (فروغی، 1388).

2-1-1-2- سوفسطاییان 

در یونان باستان انگیزۀ اصلی و اولیه­ای که موجب طرح مساله­ی عدالت از جانب فلاسفه­ی مهم و مشهور آن سامان یعنی ، افلاطون و ارسطو شد، از موضع سوفسطاییان برمی‌خاست. مواضع سوفسطاییانی چون پروتاگوراس، آنتیفون و تراسیماخوس مجادلاتی برانگیخت که سرانجام موجب تنظیم نظری و فلسفی در خصوص عدالت از جانب فلاسفه­ی آن زمان شد ( بشیریه، 1382). دستگاه­های فلسفی بزرگ پیش از نیمه دوم قرن پنجم با یک نهضت شکاکیت روبه­رو شدند که بزرگترین شخصیت آن پروتاگوراس، بزرگ سوفسطاییان بود. لفظ سوفسطایی به کسی اطلاق می­شد که امور خاصی را که برای زندگی عملی به­کار می‌آمد را به جوانان می‌آموخت و چون برای این­گونه آموزش­ها مدارس عمومی وجود نداشت، سوفسطاییان به کسانی درس می­دادند که توانگر بودند. همین امر باعث شد که تمایل طبقاتی خاصی در آن‌ها شکل بگیرد و اوضاع سیاسی آن زمان این امر را تشدید می­کرد. در آتن و بسیاری از شهرهای یونان دموکراسی از لحاظ سیاسی باب شده بود اما عملاً کاری صورت نمی‌گرفت (راسل، 1390). موضع اصلی سوفسطاییان در خصوص عدالت این بود که آن­چه معمولاً عادلانه یا ناعادلانه شمرده می­شد، وافعیت عینی و خارجی ندارد بلکه نتیجه میثاق­ها و رسوم اجتماعی است. به عقیده­ی سوفسطاییان هیچ شیوه­ی زندی خاصی همواره و در همه­جا عادلانه و درست نیست و هیچ اصول عدالتی که مطلقاً و همواره معتبر باشد، وجود ندارد. برخی از سوفسطاییان افراطی­تر نیز معتقد بودند که مفهوم عدالت تنها اطاعت از قوانین جاری جامعه است و چون قوانین جامعه در همه جا از جانب طبقه­ی حاکمه و به نفع آن طبقه وضع می­شود، پس عدالت معنایی جز حفظ منافع اقویا ندارد. تراسیماخوس در همین زمینه این­گونه استدلال می­کرد که عدالت صرفاً همان منفعت حکام و توانگران است و قانون نیز بیانگر منافع قانون­گذار می­باشد. بدین صورت سوفسطاییان هرگونه ملاک و معیار عینی و مطلق برای تمییز اعمال عادلانه را نفی می­کردند. در واکنش به چنین مواضعی فلاسفه­ی یونان به عرضه­ی نظریاتی در باب عدالت پرداختند که در ذیل شرح خواهیم داد (بشیریه، 1382).

 

2-1-2- سقراط

سقراط به وضوح به عدالت اشاره می­کند و به عقیده­ی وی یکی از فضایل پنجگانه عدالت است. به زعم سقراط هرگاه علم به قواعدی که حاکم به روابط مردم بر یکدیگر می­باشد منظور گردد، عدالت است (فروغی، 1388). با مطالعه­ی احوال سقراط متوجه می­شویم که وی معتقد به گماردن افراد در جایگاه مخصوص خودشان است و منظور از عدالت در نزد سقراط نیز همین است؛ آن­جا که گزنفون در خاطرات خود از سقراط می­نویسد سقراط همواره سرگرم این مسیله بود که افراد با کفایت را به قدرت برساند و با سوال­هایی از قبیل این­که اگر من بخواهم کفشم را تعمیر کنم چه­کسی را باید بدین کار گمارم؟ ذهن افراد را متوجه این موضوع می­کرد که در جامعه باید هر فردی در هر موقعیتی که قرار می­گیرد از شایستگی، توانایی و مهارت­های کافی برخوردار باشد (راسل، 1390). به طور خلاصه سقراط بر خلاف سوفسطاییان که اساس متافیزیکی اخلاق را سست کرده بودند در پی آن بود که مبانی اخلاق و عدالت را از نو بر اساس طبیعت استوار کند از این­رو معتقد بود که خیر، فضیلت و عدالت نه به این دلیل خوب است که خدایان آن را تعیین کرده­اند بلکه چون فی­نفسه و ذاتاُ خوب است خدایان آن را پسندیده کرده­اند (بشیریه، 1382).

2-1-3- افلاطون

افلاطون نیز همانند استاد خود سقراط هم معیار و عینیت عدالت و فضیلت را می­پذیرفت و هم رابطه­ی میان معرفت به عدالت و عادلانه زیستن را قبول داشت (همان). از نظر افلاطون ثمره­ی حکمت، عدالت است و هر امری از امور عالم چه مادی باشد و چه معنوی، از راه حواس درک نمی­شود بلکه اصل و حقیقتی دارند که به خودی خود و به ذات خویش وجود دارند مثلاً عدالت مستقلاً و مطلقاً عدالت است (فروغی، 1388). افلاطون در استدلال خود شرط عمل عادلانه را شناخت مثال یا صورت کلی عدالت در ورای همه­ی اعمال عادلانه­ی جزیی می‌داند که همگی در آن مثال کلی مشترک­اند. مثال اصلی عدالت در فلسفه­ی افلاطون، اعتدال است. وی همچنین معتقد است که جامعه نیز مانند فرد سه نیاز اصلی دارد: بقا، دفاع و رهبری و ایجاد تعادل میان این سه در مدینه فاضله به معنای عدالت اجتماعی است (بشیریه، 1382).

2-1-4- ارسطو

دیدگاه ارسطو درباره­ی عدالت متاثر از نظریه­ی کلی او درباره­ی ماهیت سلسله مراتبی جهان بود. عقل و حیات از دیدگاه ارسطو عالی­ترین مرتبه در سلسله مراتب وجود است و امور دیگر در مراتب پایین و دست‌نشانده­ی عقلند؛ از این­رو در نزد ارسطو وضع بردگی وضعی عادلانه بود زیرا بربرها که به بردگی گرفته می­شدند از نظر عقل به پای یونانیان نمی­رسیدند، همین حکم در مورد زنان نسبت به مردان از نظر ارسطو صادق بود. به­طور کلی به نظر ارسطو چون موجودات از لحاظ توانایی و شایستگی متفاوت­اند، از این­رو عدالت در آن است که با هریک چنان­که استحقاق دارند رفتار شود. به عقیده­ی وی رفتار نابرابر با افراد نابرابر از حیث موضوع نابرابری آن­ها عمل عادلانه و عدالت است و همچنین رفتار برابر با افراد برابر از حیث موضوع برابری لازمه­ی رعایت عدالت است (همان). از نظر ارسطو عدالت و دادگری به یک اعتبار شامل همه­ی فضایل است چراکه هر کس مرتکب یکی از رذایل شود ظلم کرده و عدالت را به زیر پا نهاده است مخصوصاً در مواردی که دیگران نیز دخالت داشته­ باشند. به عقیده­ی ارسطو دو نوع عدالت وجود دارد یکی عدالت توزیعی و دیگری عدالت معامله­ای. عدالت به معنای خاص در دیدگاه ارسطو عبارت است از برابر­داشتن اشخاص و دادن حق هرکس به او اما برابر­داشتن همیشه به این معنا نیست که همه به یک اندازه سهم ببرند بلکه تناسب باید رعایت شود و این همان عدالت توزیعی است. در نوع دیگر، عدالت در مقام صحیح معامله و رفتار با مردم است که باید برابری رعایت شود و این عدالت معامله­ای است (فروغی، 1388). در نتیجه توزیع دارایی­ها در هر جامعه­ای باید بر حسب شایستگی و استحقاق صورت بگیرد. کسانی که شایسته و مستحق سهم­های برابرند باید سهم برابر دریافت کنند و بالعکس (بشیریه، 1382). در فرضیه­ی جمهوری و دموکراسی عقیده­ی افلاطون این است که دولت مجموعه­ای از افراد آزاد و متساوی است؛ ازاین­رو حکومت باید متعلق به مردم و عموم باشد. وی همچنین معتقد است که همه باید در اتخاذ تصمیمات مشارکت داشته باشند و امور باید با رای اکثریت اجرا شود. برای حفظ آزادی و برابری و داد نباید میان مردم از لحاظ تحوّل و تعقل تفاوت بسیاری باشد؛ ازاین­رو در تقسیم­بندی حکومت از نظر ارسطو، خیر و صلاح جماعت باید درنظر گرفته شود و کارها باید به دست کاردان اداره شود، قدرت محدود باشد و قانون نیز حکمفرما باشد (فروغی، 1388).

 

2-1-5- رواقیون

رواقیون در مقابل آموزه­های ارسطویی، اندیشه­ی برابری انسان­ها و بهره­مندی آن­ها از قوه­ی تعقل را مطرح کردند و از این جهت به نظر آنان شرط اولیه­ی اجرای عدالت درنظرگرفتن برابری اساسی همه­ی آدمیان بود (بشیریه، 1382). در واقع رواقیون برای اقوام و ملل، اختلافی قایل نبودند و همه­ی افراد را متساوی می­دانستند و از این جهت که همه، فرزند جهان هستند به همین علت هم برده گرفتن را جایز نمی­شمردند (فروغی، 1388). مارکوس اورلیوس امپراطور رواقی مرامِ روم معتقد بود که آدمیان در قوه عقل مشترک­اند ازاین­رو این اشتراک آنان را شهروندان مملکت واحدی ساخته است که رواقیون براساس همین قوه­ی عقل مشترک، قانون اخلاقی عام و جهان­شمولی داشتند که همگان می­توانستند آن را به قوه­ی عقل خود دریابند و قواعد عدالت از همین قانون اخلاقی عام استنتاج می­شد (بشیریه، 1382).

رواقیون معتقد بودند که همه آدمیزادگان به طور یکسان کمال پذیرند و میانشان هیچ­گونه امتیاز نظری وجود ندارد اما تنها فرزانگان از این حقیقت آگاه­اند وهم فرزانگان هستند که خود را شهروندان جهان می دانند (کناری­زاده، 1385).

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

کتاب اموزش نصب گوگل انالیتیکس.

۱۵۹ بازديد
کتاب اموزش نصب گوگل انالیتیکس
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل zip
حجم فایل 1405 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
کتاب اموزش نصب گوگل انالیتیکس

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
 
 

کتاب اموزش نصب گوگل انالیتیکس(Google analytics) با سلام و احترام از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم "با تشکر"

کتاب جزوء اموزشی نرم افزار WBS chart pro.

۱۳۶ بازديد
کتاب جزوء اموزشی نرم افزار WBS chart pro
دسته بندی نرم افزار کاربردی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1594 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
کتاب جزوء اموزشی نرم افزار WBS chart pro

فروشنده فایل

کد کاربری 4766
 
 

کتاب جزوء اموزشی نرم افزارWBS chart pro/با سلام و احترام از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"

دانلود کتاب اموزش ساخت انیمیشن

۱۲۹ بازديد
کتاب اموزش ساخت انیمیشن

کتاب اموزش ساخت انیمیشن

دانلود کتاب اموزش ساخت انیمیشن

اموزش انیمیشن
دسته بندی فایل های گرافیکی
فرمت فایل zip
حجم فایل 260 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

کتاب اموزش ساخت انیمیشن تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب اموزش ساخت انیمیشن